20 Ağustos 2010 Cuma

Efsaneden bayram hediyeleri...



Bugün şu saat itibari ile başlıyor etkinliğimiz 20ağustos/01eylül 2010 saat24.00 son bir aksilik çıkmaz ise :)


sizlerden hiçbir şart koşul taleb etmiyorum

adı üzerinde hediye ,fikrimce hediyenin şartsız karşılıksız olduğunu düşünenlerdenim:)

dileyen bloğunda, face saydasında yada web sitesinde dilediği yerde paylaşmakta özgürdür ...

sadece katılım yapan arkadaşlardan ricam isim soyisim ve mail adreslerini bırakmaları...
çekilişi oanki katılım sayısına göre yapmayı düşünüyorum az olur ise kağıtlara isimleri yazarak kura sonucu çekmeyi ,ama fazla katılım olursa random.org ile çekiliş yapmayı planlıyorum ..

şuan bu yazıyı okuyorsanız zaten şanslısınız diye düşünüyorum :) ama yinede şans hep sizinle olsun arkadaşlar...
teşekkürlerimi gönderiyorum....
SEVGİLERİMLE...

Katılım için tık tık ;)

1 yorum: