20 Ağustos 2010 Cuma

Camasirim.com



Camasırım.com 'la bir blog kampanyası sayesinde tanıştım. Sık kullanılanlara ekledim ve ara ara kampanyalarına bakmak için siteyi ziyaret ettim. Bir gün girdiğimde bir kampanya vardı. Sadece bugüne özel UPS kargo ile kargo ücreti sadece 1 TL. O gün Camasirim.com' u denemek için çok güzel bir fırsattı benim için. Beğendiğim 3 tane çamaşırı sipariş ettim. Sipariş ettiğim ürünlerin fiyatları da piyasaya göre oldukça uygundu. Neyse ben ürünler internet üzerinden aldığım için 1 hafta 10 gün içinde gelir diye beklerken ertesi gün bir mail aldım Camasirim.com' dan ''Siparişiniz kargoya verilmiştir'' diye. Onun ertesi günü de siparişim geldi. İnternet üzerinden sayısız alışveriş yapmış biri olarak bu kadar hızlı sipariş gönderen bir site daha görmedim. Hem uygun fiyata hem de süper hızlı bir şekilde alşveriş yapmak istiyorsanız Camasirim.com' u tercih edin derim. Kesinlikle pişman olmazsınız. Ben denedim ve gördüm, size de kesinlikle tavsiye ederim. Siteye ulaşmak için TIK TIK ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder