10 Temmuz 2014 Perşembe

Makeup by Jade 1. Yılını Kutluyor :)

Herkese merhabaaaa :)
Geçen günlerde 1. yılımı doldurdum. Zaman gerçekten çok çabuk geçiyor.. Bende izleyicilerime teşekkür amaçlı bir çekiliş yapmak istedim. Aynı zamanda 500. takipçiyi geçmiş olmamı da kutluyorum :) Beni her gün okuyan ve güzel yorumlarıyla destek veren bütün Blogger olan ve olmayan arkadaşlara çok teşekkür ediyorum. İyi ki varsınız ve iyi ki tanımışım sizleri :)

Hediyeleri ise elimden geldiğince benim de severek kullandığım favori ürünlerimden seçmeye çalıştım.
  1. Bath & Body Works Twilight Woods Body Mist gerçekten çok güzel kokuyor :)
  2. Dirty Works Detox Mask benimde sevdiğim bir maske biliyorsunuz.
  3. Down Under Naturel's Saç Bakım Kremi. Bende kullanmıştım bu kremi umarım beğenirsiniz.
  4. Essence XXXL Lipgloss. Gloss sevmediğim halde sürekli gloss alıp hediye eden tek insan benim sanırım :)
  5. MAC Blushbaby allık. Bana hediye geldi ama bende zaten bu renk olduğu için size vermek istedim.
  6. Essence Sparkle Sand dokulu oje.
  7. Essence tekli far numara ve ismi bant altında olduğu için söyleyemiyorum maalesef siz bantı açıp bakarsınız :)
  8. Real Techniques Blush Brush benim favori fırçalarımdan <3 be="" eminim="" enece="" inize="" li="">
  9. Cettua burun bantları yıllardır favorim. Bitmeden stokladıklarımdan.
  10. Avon BB krem.
  11. Rexona Deodorant yine yıllardır sevdiklerimden. Başka deodorantlara dönüp bakmam bile..
Şartlar ise her zamanki gibi;
Tek zorunlu şartım GFC  üzerinden blogumun takipçisi olmanız.
Ek hak isterseniz çekilişi sosyal bir mecrada duyurmalısınız. Sadece Blog, Twitter, Facebook ve İnstagram da paylaşmalısınız diğer paylaşımlar geçersiz olacak. Hepsinden paylaşırsanız 5 hakla çekilişe katılmış olursunuz..
Yapmanız gereken tek şey aşağıda ki forumu doğru bir şekilde doldurmak.
Son katılım tarihi 4 Ağustos.
Herkese bol şans..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder